woensdag 28 mei 2014

Maandag en Dinsdag

Niets gedaan aan Alle dag. Bij aan het komen van het vlooien. Niets verdient. In deze tijd vlooien de bezoekers op marktplaats en zondag was het een stralende dag. De foto's van 25 mei vind ik als documentatie geslaagd. Er bleven wel mensen kijken, vluchtig maar toch, ze zagen iets. Een bezoeker nam de tijd om aandachtig mijn werk door te nemen. Haar vraag was waarom ik de boekjes van de hand wil doen. Ik antwoordde dat ik graag de boekjes met anderen wil delen. En dat ik zoveel maak dat ik het niet allemaal kan bewaren.
Patricia bedacht dat in deze tijd de mensen op vlooienmarkten meer de goederen met elkaar kunnen ruilen. Dat het niet gaat om te verkopen. Dat het interessant zal zijn om ruilbeurzen te organiseren. Vlooien is eigenlijk een hobby. Wat ik teveel heb wil ik aan een ander doorverkopen. Goede doelen doen het ook goed.

Geen opmerkingen: