dinsdag 13 mei 2014

Digitaal.

2
 Goedemiddag, hallo. U bent? Wij praten mooi. Wij niezen heel erg. Het wordt een blues, heel makkelijk. Zonder woorden. Het is zoals Zanoni het zegt. Doe niet stiekem. Koester de naam. Bekijk de platen. Ze zijn de vader van het zoeken. De eerste indruk is herkenning. De belangrijkste is de vorm. Die men nodig heeft. Die men niet nodig heeft. Dit is nieuw. U wordt er blij van.
Een nieuwe gebruiker heeft zich net als de vorige keer ook al weer op de hoogte van de week geplectrumd. Een mooi gezicht die in de haren blaast. Een hemelse girl. Alles is mogelijk. Je armen om me heen. Houden mij staande. Ook de volgende keer. Mijn mond raakt je onbegrijplijke liefde. Dit huis in mij. Ik val niet in jouw ogen. Ook niet wanneer het sneeuwt laat ik jou niet alleen. Dit is mijn belofte die niet uit elkaar valt, dit keer.
 De smaak van natuurlijk. Hartstikke mooi. Heet en schreeuwerig. Het gevecht dat men aangaat.
  1.   Vol goede moed.
 De lust en het leven. Vooral de sporen. Zonder hoofdpijn of buikpijn. Blijf ademen. Houd vol. Dit onderzoek. Zonder de waarde van het geld te sorteren in boeken. Dit is de waarde. De een of andere manier. Alles blijven proberen. Hier gaat het om. Met weinig tevreden zijn.

Het is noodzakelijk. Het moet gebeuren. Zo goed mogelijk. In alle opzichten. 

 Iemand om je vast te houden. Dit weten wij vandaag. Alles wat lief is. Zonder boos te worden. Dat dit een heks is. Een draak. Een uitstorting. Een verlangen.
Wordt vervolgt.

Het idee. De punt. De zaak. De verantwoording. Absoluut. Dit het grote bedrag. De risico die de verantwoording bespuugt,
De slag. Dan... het oordeel.
De nieuwe poging. Het nieuwe.

Smeuïg.
RRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrr.

1 opmerking:

Floortje zei

Leuke blog! Zie dat je pas mee begonnen bent. Ik ga je volgen.